السبت، 14 فبراير، 2009

صورة من الحفل

اسفة الصورة متأخرة لكن المثل بيقول ان تأتي متأخراً أفضل من الا تأتي أبدً
انا مش هانشر كل الصور عشان الناس اللي مش عاوزة تنشر صورها ماتزعلش
طبعا حفل التوقيع كان حفل جماعي فكان معي كتاب كبار مخضرمين وهما نانسي حبيب وكتابها بأحب السيما والاستاذ العبقري حسام مصطفي ابراهيم وكتابه من غلبي والكاتب الكبير محمد هشام عبية وكتابه الحالة ميم

هناك 10 تعليقات:

حسام غانم يقول...

ألف مبروك عالكتاب

ودايما في تألق

كيــــــــــــارا يقول...

الف الف مبروك علي الكتاب ومن نجاح لنجاح

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

الف مبروك يا قمر و عقبال ماتخاويه ......الكتاب طبعا

BoBo يقول...

الكتاب دمه خفيف موت يا قمر.. بجد تسلم ايديكي.. وبرضه انا مصرة انصحك انك متوريهوش لحماتك.. دي عملالك فخ يا بنتي

واحدة مفروسة يقول...

ما شاء الله مبروك يا قمرة

الف مبروك



سحور الا قوليلي
العلبة اللى وراك ديه كان فيها اييييييه؟؟؟؟
اوعي تقولى فيها فييييييل
هههههههههههههههههه
تحياتي ليك

mohra يقول...

الف مبروك يا سحر
بس انت طلعت صغيره و اموره خالص

بنوته مصرية يقول...

الف الف مبروك يا سحوره ويارب نجاح ورا نجاح واعبال ما ابارك لكي في الكتاب المية


ربنا يوفقك كان نفسي اجي بس الظروف مسمحتش

سمحيني
رودي

GHARAM يقول...

الف مبروك على الكتاب وعقبال مايكون ليكي مكتبه كامله من مؤلفاتك

doaa يقول...

ماشاء الله زي القمر
وألف مبروك
أنا اتصورت معاكم فين الصوووووورة ؟؟
مليش دعوة

arabcooL يقول...

This is such a nice addition thanks!!!
عرب كول
شات صوتي شات
شات مغربي
دردشه صوتيه
شات صوتي
إنحراف كام
شات عرب كول
صوتي شات كول
دردشه صوتيه
سعودي كول
شات صوتي
شات صوتي
شات عربي
شات بنات كول
شات صوتي
دردشه صوتيه عربيه