الاثنين، 23 يونيو، 2008

مطلوب عروسة ألا ضرة



عاوزين عروسة
لشاب في الثامنة والثلاثين .. عريض المنكبين ... شرفنطح الركبتين .. متهدل اللغدين
كرشه عريض ومفلطح ... فلناته مقطعة ... لونها مجرب ... البركة في مراته الأولي
لا يعيبه سوي جيبه المتقشط من مامته فيفي وسوسو مراته..... يفتح بيتان ويريد الثالث
والتالتة تابتة
علي من تجد في نفسها الشروط التالية أن تتقدم ولا تتردد والبقاء لله

عاوزين واحدة قوية ومفترية علي سوسو وحونينة وغلبانة علي فيفي
خرساء بكماء عمياء
شرط أساسي الشبكة عليها ... العفش برضه عليها .. ولا قايمة ولا مهر ولا مؤخر و تقبل العيش في بيت واحد مع فيفي حماتها
لأن سوسو هاتاكلها ..
تقبل الخدمة في بيت فيفي عن طيب خاطر .. يستحسن ان تكون قد اتمت كورسات معهد التمريض بتقدير جيد جداً ... ايديها خفيفة في الحقن
تغسل أكثر بياضاً
بتحب القطط وتقبل أن تنيمها في حضنها
لا تحب الأطفال .. مش عاوزين أطفال ... البيت مش ناقص زحمة ... كفاية بوسي القطة وعيالها
واخدة كورسات تليييف من حمام التلات
وسيتم الإفراج عنها وتسريحها بالمعروف عندما يحين الأجل وتتكل فيفي لبارئها

وبعد عمر مديد لفيفي هاتطلع بكيسين لب سوبر محفوظين تحت السرير
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
أخس عليكم ... كدة بعد الأعلانات دي كلها في مجلات الحوادث والنجوم مايجينيش غير واحدة بس ينطبق عليها شروطي البسيطة
بالأذن ياأخواننا عشان ورايا معاينة للبنية


وقائع المعاينة


ـــــــــــــــــــــــــــــــــ



بالحضن ياحبيبتي بالحضن
خدي البونبوناية دي قرقشيها وريني صفين اللولي
البندق ده كان زمان دلوقتي بونبوناية بشلن هاتقضي الغرض
الله عليكي
سنان آخر تماااااااااااااااااااااااام
هاتعملي ايه في سوسو
هاأعضها وأديها روصية تقول بعديها ألحقيني يافيفي عشان تعرف ان الله حق
ماعلش ياختي الأمر مايسلمش أقعدي كدة لما أفليكي بالفلاية .. ده أنتي هاتعيشي في ريحي
ماشي ياحاجة
لو سألوكي تحبي أيه في الدنيا
أحب فيفي
أدوب في فيفي
أموت في هوي فيفي
فيفي هي حبي
بيتها هو دمي قطتها في عينيا
لحمتها عليا
حتي لوني أسود
لون سنينك ياسوسو

أمووووووووووووه تعالي بالحضن ياضرة مرات أبني الغالية

تمام كدة أهو أنتي الضالة المنشودة

وريني عينك كدة ؟ ايه الحول ده ... طبيعي ؟! وماله كله يتظبط بعد الجواز
الحاجات دي ماتهمناش ... المهم تعيشي تحت رجليا لحد ماأودع الوداع الأخير

نفسك في الأكل خفيف ولا تقيل .... وريني نفسك ياشابة
مش قادرة تاخدي نفسك ليه ؟ كوباية ماية بسكر البت هايغمن عليها من الفرحة

خايفة ليه ده انتي الغالية اللي هاتكيد العوازل

إللي هاتكسر شوكة إللي ماتتسمي سوسو

هناك 128 تعليقًا:

سنووايت يقول...

هههههههههههه
اخر عروسة بالمواصفات دي راحت في 48
بس هو مين صاحب الفكرة دي؟!
سوسو ولا فيفي

سنووايت يقول...

ايه دا اول مرة ابقي اول تعليق :)

•√أريـ السمر ـج√• يقول...

أنت كده عايزة ممرضة مش عروسة :)

فاتيما يقول...

شفتى يا سوسو
قلتلك أموتك الولية دى مرضتيش
و كل العيال شاورلولى و قالولى لمى التعابين و من اجل سوسو و الكلام دا
و سيبهها تلعب بالمدونة شوية لحد ما تنام و نبقى ناخدها منها
اتفضلوا بقى
أهى خطفت البت
و كمان رايحة تجيبلها ضرة تخلى العيشة مرة
سوسووووووو
أنتى فين يا بنتى ؟؟
شوفولكو حل يا زوار المدونة بقى بشكل سلمى
مشوا الست الأرشانة دى بالذوق
و متخلونيش أنتكب حماقة

wanna b a physician يقول...

لا حول ولا قوة الا بالله
راحت فى شربة الميه البنية ياعينى عليها
مع السلامة يا شابه

My Hope$ يقول...

هههههههههههههههه
كلة الا القطط
وبعدين مين يقدر يشارك سوسو في جوزها
كلة الا سوسو
وبعدين فيفي عايزة تجبلك مصيبة وخلاص
هههههههههههه
سلام

حاجات جوايا يقول...

فيفى يا فيفى
عندى ليكى عروسة ميه فى الميه
تغسل وتمسح وتكنس وتليف وتربى قطط ولا اجدع فليبينية

ومهرها بسيييييييييط ومش هتكلفك غير اكلتها ونومتها ولبسها

وبتجيب هدايا أصلية لا فالصو ولا صينية


هتجيلك خلال اسبوعين

قلتى ايه يا ست الحلوين ؟؟؟؟؟


----------------------------------------------------------------------------------------------------------


امممممممممممممممممممم
امممممممممممممممممممم
امممممممممممممممممممم


تفكيررررررررر عميـــــــق فى وسيلة للتخلص من فيفى


يا نساء المدونات اتحدن

مطلوب انتحارية يُطبق عليها المواصفات القياسية للتخلص من فيفى القوية .. تخضع لاختبار المهارات التمثيلية وتنجح بتفوق 200%

ها مين قال أنا

مين هيرشح نفسه للعملية الانتحارية لرد كيد فيفى فى نحرها وتخليص سوسو الغلبانة من شرها ؟؟؟؟؟؟؟؟

جااااااااارى البحث

سالى

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

لا كله الا كده بقى كل ده يحصل لسوسو و احنا قاعدين نتفرج دى لا عاشت و لا كانت اللى تبقى ضره لسوسو و احنا على وجه البسيطه
اللى حتقرب من البلوج ده بغرض المقابله للست فيفى حتشوف حيحصل لها ايه
السور بالاسلاك و متكهرب كمان و فيه قطط مفخخه عشان اول ما تشوفها فيفى و تقرب منها تقنبلها و تريحنا بقى احسن دى كاتمه على نفسنا بقالها كااام بوست
سوسووووووو انتى فين يا سوسووووووووووو
سلامه بيدور عليكى عشان تطردوا التتار المفترييييين

appy يقول...

بزمتك دى مواصفات عروسه بزمتك يعنى
ولا ده اعلان عن عريس طيب ادعى عليكى بايه
هههههههههههههههه
يا بنتى اصلا انتى شردتى العريس خالص

واحدة مفروسة يقول...

هههههههههههههههههههههه
البت احولت لما شافت فيفى...و اغمن عليها
يلهوى ده انتي على كده يا سوسو متأذية من زمااان يا ماما قلبى عندك
ششششششششششششششششششش
و بعدين يا طنط فيفى ..انت جلّت منك المرة ديه
لازم تدورى على واحده قرعة...قوم ماتشليش هم قمل و نيله..و تسريح .
و بااااارضه واحده معندهاش سنان من اصله...حتكلفك..اى و النبى حتكلفك فرشه و معجون
و تصدقى بالله واحده خرساء بكماء عمياء...هوه المطلوب
بالشفا ان شاء الله و تلاقى المطلوب و ان ملقتيش...خديلك واحده حطيها قدام القطر..ان عدي عليها و فضلت صاحيه تبقى تنفع ..ان ماتت ماتنفعش

Foxology يقول...

حسرة عليها يا حسرة عليها :))

بوست كوميدية كالعادة :)

تحياتى :)

Eman يقول...

هي المفروض أن المواصفات دي موجودة في واحدة ممكن يطلق عليها عروسة مجازا
؟؟؟؟
:)
البوست لزيز

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

سنووايت
==================
وهي سوسو ترضي انها تشارك جوزها مع واحدة تانية
صاحب فكرة البوست البت الأروبة نورا الخشن
جات وطلبت القرب في ابن فيفي
وفيفي عجبتها الفكرة وقالت تجوزه تاني
جايز الجوازة التانية تريحها من هم الجوازة الأولانية

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

•√أريـ السمر ـج√•
=======================
وماله حد يطول يخدم الست فيفي هانم بنت الباشاوات

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

فاتيما
=================
باين عليا انا اللي هانتكب حماقة
وبعدين ليه الضرة تخلي العيشة مرة
ده انا هانقي لها واحدة بتسمع الكلام وهاتساعدنا في البيت انا وهي وممكن ابعتهالها مرة في الاسبوع تسيأ لها الشقة

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

wanna b a physician
=========================

خليك واضح ومحدد
راحت في شربة مية بسكر البنية
احنا بيت كرم لا مؤاخذة

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

My Hope$
===================
مين فهمك ان الضرة مصيبة
انا جوزي كان هايتجوز عليا كنت هاسافرله مخصوص عشان أباركله
بس العروسة عرفت انها هاتناسبني ماتت قبل ماتكمل الجوازة

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

حاجات جوايا

=====================
انتي جاية تعملي الأعلان الأمتحاري ده في بيتي

انتي عاوزة امريكا تشم خبر بالعملية الإنتحارية وتنطلنا في المونونة

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

صيدلانيه طالعه نازله
========================
ماتزعلنيش عشان جايز أحن عليكي وأجيبلك ضرة انتي كمان
وهاجيبهالك تفصيل علي قد ايدك
خليكي في طوعي وأنا أخدمك

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

appy
==================
الصراحة رااااحة
مش كفاية الأولانية وقعناها بالحيلة
التانية لازم نوقعها بالصراحة

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

واحدة مفروسة
====================
ماتعمليش فيا معروف وتاخدي العروسة تمشيها لحد القطر وترميها قدامه عشان نشوف النتيجة
احسن رجلي منملة شوية

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

Foxology
====================
مش كنت قلتلي وانا كنت ساعدتك في جوازة حلوة علي زوقي
ده انا زوقي لا يعلي عليه
هي دي المواصفات اللي تعمر بصحيح
وأسأل فيفي ولا تسألش سوسو

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

Eman
====================
دي هي دي العرايس والا بلاش
ده انا قلبي علي سوسو لما اخترتها
عشان ماتغيرش منها

Doba يقول...

هههههههههههه
هههههههه
هههههه


ماشاء الله عليكى يا بنتى عليكى وعلى افكارك وسيبك بقى من سوسو ومن فيفى بس انتى بجد دماغك رهيبة فى الكتابة الساخرة ماشاء الله

لو ينفع بجد ياريت تكتبى تبع اى مجلة او تجمعيهم فى كتاب خفيف ساخر

وربنا يوفقك يارب
هبة

قلب يحترق يقول...

هههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههه

فكرتيني انا حماتي كانت هتبقي بالجبروت ده

بس انا خلعت بدري و قلت خلينا كدة احسن

دمك زي السكر و مدونة زي العسل

shayma يقول...

هههههههههههههه
يا نهار اببيض
هيا فيفى احتلت المدونه ولا ايه
وكمان بتجيبلك ضرة
الله يكون فى عونك يا سوسو

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

ليه كدة ياست حرام عليكى واختى تروح فين
اتقى ربنا
تحياتى

أحسن تـستاهـل يقول...

يختييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي
جد ده ولا هزار ولا ايه؟؟ هههههههههههههههههههههههه هي ماري منيب جت تاني ولا ايه ياناس؟؟ شوفتيها وهي بتقول: جاتووووووووووو نيلاااااااااااه
فيفي مدوباهم اتنين؟؟
سوسو،، الله معك وبسرعة عايزة احداث سريعة مريعة كاملة شاملة عاملة عماااااايل

بالسلامة يا شابة

مها ميهوووو

blue-wave يقول...

بجد خفة دم مالهاش حل
تحياتى

دكتور بهــدوء يقول...

ولو
لو عملتي ايه يا فيفي
داحنا معانا سوسو بميت راجل
العبي غيرها يا امي
هااا هااا هاااا
والله لو جبتي واحده م ناجازاكي
عارفه ناجازاكي
هنسد قصادها
===============================
نرفع شعار ف بلوجاتنا
===========
لا للجواز ع سوسو

همس الاحباب يقول...

هههههههههه
احمدك يا رب
يا ما انت كريم تمهل ولا تهمل
مش عارف انا من اول ما شوفتك يا فيفى هانم وانا مرتاحلك نفسيا
وعارف ان البنت سوسو مفترية وقوية
ربنا معاكى يا فبفى
ولو على الستات كتير بس النفس انزلى سوق الجمعة تلا قيهم اكوام اكوام
وبينى وبينك انتى محتاجة الرعاية وسوسو ما بقتش تنفعك
ههه
اى خدعة يا ست سوسو
احنا جايين نهدى النفوس

GeHaD-----(male) يقول...

هههههههههههه
يخربيت سنينك يا فيفي وربنا يكون في عونك يا سوسو
بقولك في واحده طارشه وعميا ومكسحه تنفع ولا اللي انتي جبتيها كويسه
لو احتجتيها اتصلي علي 09990تلات ستات
هتلاقيها لحد البيت

mohra يقول...

يا شيخه ...جاريها و بعدين ابقى اتفقى معاها على فيفى و كده تبقوا مش قوه واحده لا اتنين و ممكن تدوروا على تلاته

Baker يقول...

يعنى انتى نافعه مع حماتك لما هتبقى حما و ضره
انتى خلاص طهقتى من حياتك كده
ربنا معاكى بجد

hamssah يقول...

ده الموضوع وسع قوي
انا بضم صوتي لصوت كل زميلاتي البلوجريه مش حنسيب حد يقرب من جوزك يا حبيبتي حنجيب السواطير والسكاكين والاكياس ونستنى ساعه الصفر انتي بس تؤمري واحنا جاهزين خطف دبح تقطيع اي خدمه يا شابه
همسه

بت خيخة وأى كلام يقول...

النشيد يجنن

حتى لونى اسود
لون سنينك يا سوسو

هههههههههههههههههههههه


بس يا سوسو العرايس اللى من النوع ده انقرضوا من زمان مش هتلاقى حد كدة خلاص

سلام

خيخة

aya يقول...

يا عينى يا سوسو

بجد صعوبتى عليا خالص
بس انتى عليكى وعلى جوزك بقى
اوعى تخليه يرضخ لترتيبات وتكتيكات الست ديه امه

ووريله انك الاصل


الله يكون فى عونك يا اختى

امل يقول...

هههههههههه مبروك يا سوسو اهي دي اللي هتخلصلك حقك من فيفي وتريحك منها شوية من اولها مش قادرة تاخد نفسها شكل فيفي هيه اللي هتخدمها مش العكس وعلى راي المثل من حفر حفرة لأخيه وقع فيها ... تحياتي

Dr- Hema يقول...

اه بالحق متشوفيلى عروسة كده على ذوقك

بس تاخدنى بشنطة هدومى :)

ههههههههههههههههههههههههه


د/هيما

أحمد كمال يقول...

إكسكيوزمواه .. إنياباه دو ضره بالمنظر ده ، هو العريس اتجنن ؟ و آدي دقني إن ما كان متجوز تيتي من وراكو في شقة المهندسين .

nado يقول...

مش بقولك دمك ذى العسل بجد سعيده جدا انى شوفت البوست ودمه خفيف ذى صاحبته

الإتربي اللولبي يقول...

يا جوز الاتنين يا فقر اليدين

يا جوز التلاته يا فاجر يا قادر

شوفي انتي بقى جوز الاربعه

عموما يا أخت مفقوعه مافيش داعي للعداء اللي بينك و بين سوسو

ربنا يقدرك عليها

و عموما أنا هادور على عروسه للعريس المذكور ( خالد الذكر ) البني آدم اللي انتي مشرداه معاكي ( و ده لأني ابتديت اتخنق من سوسو أصلا ) إدعي بس ألقى واحده بالشكل ده

مدونتك ممتعه

احترامي

سلام عليكم

يوميات فنانه مفروسه جداا يقول...

طب نكمن بس علي سوسو ونعرف ايه اللي جرالها واعملي اللي انتي عايزاه يا طنط فيفي وحياة بوسي
يا سوسو ردي يالهوي ياني ضاعت سوسو في شربة ميه

____________________________

الحقي روحي شوفي ايه اللي بيحصل من واره ضهرك جايبين في سيرتك عند ياسمين في اخر بوست عاملاه انا حذرتك وانتي حره

سلام يا اوختشي

Mohamed Hamdy يقول...

للاسف مع ازمه العنوسه الحاليه لو طلبتى عروسه لدكر بط هتلاقيها برضو

تحياتى ليكى ولاسلوبك الساخر الجميل

الربان يقول...

تحياتي

و الله انا خايف ينقلب السحر علي الساحر..ههههه. و بعد العروسة الننوسة ما تتمسكن تتمكن...

بس حقيقي شروط جبارة...و اعلانات في مجلات الحوادث و خلافه...و بعدين مرشحه
واحدة فقط...يبقي حضرتك محتاجة الي مستشار اعلامي يحدد لك استرتيجية اعلامية جديدة...ههههههه.

رغم كلماتك الجبارة و الشدة و التشدد
الا انني اشعر انك انسانه ذات قلب طيب
محب للاخرين.

تحياتي و تمنياتي

alqassam يقول...

مبارك فى مصلحتك دائما ......جديد على مدونة القسام

alqassam يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
قوس قزح يقول...

يالهوووى يا مفقوعة
ده انتى مفقوعة على كده من جوزك كمان


يا عينى يا بنتى
و كمان هيبقى لك ضرة!!


اسمعى يا حبيبتى انا لو منك اسيبلها البيت و الاولاد علشان تعرف قيمتك
انتى عارفانى بحب اهدى النفوس


يا ست فيفى انتى
عندى عروسة موافقة على كل مواصفات العريس بس لها طلب واحد يكون يتيم الام .. ايه رايك ؟؟ ما تخليكى جدعة واخلعى علشان الجوازة تمشى

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

Doba
===================
ميرسي يادوبا
(وش أحمر مكسوف )
قال يعني البت بتتكسف

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

قلب يحترق
====================
يابختك
كنتي فين يالأة لما جيت أقول الآه
آه آه آه

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

shayma
=================
الضرة مصلحتك أولاً

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

رئـــــيسـة حزب الأحلام
==========================
وهي الضرة دي عشانها
دي عشان تونسني
احسن الوحدة مرة

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

أحسن تـستاهـل
======================
ايه رايك نجوزه
ونشوف الضرات هاتعمل في بعضها ايه
والا كدة ابقي بأفول علي البت الغلبانة سوسو

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

blue-wave
====================
ربنا يخليك وسعدك

بطوط حبوب يقول...

كده الحرب خدت منحنى اخر
الانتقام الانتقام

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

دكتور بهــدوء
====================
الجواز علي سوسو بااااااااااااااااااااطل
ليه بس ماهي هاترتاح من الغسيل

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

همس الاحباب
======================
انا مش هااغلط غلطة سوسو مرتين
انا عاوزة شروط ماتخرش المية

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

GeHaD-----(male)
=====================
تلات ستات ايه بس
انا مش عاوزاله غير ست واحدة

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

mohra
==================
انتي بتقومي مراتات ابني عليا
ياليلة زرقة ياولاد

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

hamssah
===================
الاخت من انهي مدبح
عشان ابلغ عليكي دبخ خارج السلخانة

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

Baker
===============
انا ماطهقتش انا اتفقعت بس

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

بت خيخة وأى كلام
====================
اللي يدور يلاقي
وفيفي وسوسو والزمن طوييييييييييل

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

aya
=================
لا انتي بتوعي البنية
انا لو عاوزة اجوزه هااجوزه من النهاردة

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

امل
===================
فيفي تتحدث
انا عاملالها خطة ماتخرش البطيخ
وهامشيهم الاتنين علي العجين مايلخبطوش

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

Dr- Hema
==================
موجودة والشنطة علينا كمان

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

أحمد كمال
==================
من ورانا
وتيتي
السكينة ياولاااااااااااااااا

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

nado
=================
احنا كدة عاوزين نقل دم عشان دم البنية خف اوي

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

الإتربي اللولبي
================
يعني اعتمد عليك
بس المواصفات دي تيجي قبل العروسة

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

يوميات فنانه مفروسه جداا
==============================
مين ده اللي جاب في سيرتي
ياخراااااااااااااااااااابي

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

Mohamed Hamdy
=-===================
فشررررررررررررررررررررر
دكر بط
ده دكر وز متغذي

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

الربان
==================
تشتغل مستشاري الأعلاني بمرتب خمسة جنيه في الشهر
يالا مش خسارة فيك

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

قوس قزح
==================
ولما انا اخلع يبقي لازمتها ايه العروسة

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

بطوط حبوب
=====================
عايز جنازة وتشبع فيه قهوة انت ياعم بطوط
بعينك
القهوة مضرة بالمصارين

اهو ده عيبه يقول...

ايه العروسة الشرك دى
اهى دى اللى تعجب فيفى وتعيش تحت رجليها ولا العبد النوبى
وبعدين انتى موافقة ع الكلام ده عادى يعنى ولا مستنية تطخيهم كلهم

ان كان ولا بد شوفولها مرافقه مسنين ولا جوزوا ابنها التانى
ولا هى عاملة الموضوع عند معاكى
وعلى راى فاتيما قالتلك اخلص عليها من الاول انتى اللى قلبك حنين

أم أحمد المصرية يقول...

لي اكتر من صديقة صيدلانية تحبي اعرفك بأي واحدة منهم توصف لك نوع سم حنين و مش مؤلم و نخلص الموضوع
بس المشكلة الوحيدة انك ساعتها ممكن تقفلي المدونة لأنك مش حتلاقي حواديت من دي تكتبيها ايه رأيك اختاري و انا تحت امرك :))
رحم الله حماي و حماتي كانوا زي العسل

نونو يقول...

ومين الهبلة اللى هتردى بالحاجة فيفى
دى تبقى امها داعية علييها

كاميليا يقول...

ههههههههههههه

يارب بس مش تكون العروسة دى كمين ل فيفى
ويبقى سبحانه
بيسلط ابدان على ابدان

هههههههه

مبروك يا طنط فيفى على الضالة المنشودة


دمت بخفة ظلك الجميلة

كل الود

Foxology يقول...

لالالالا انا الحمد لله لقيت نصيبى وربنا يخليه ليا :)

تحياتى :)

شهد الكلمات يقول...

يا لياليكي اللي هاتشوفيها يا سوسو

دي البت واقعة و هاتوت و تتجوز و هاتخلي حياتك مرار
ربنا يستر

لا بس بوست شربات و دمه خفيف يعني مش جديد عليكي

تحياتي يا قمر

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

اهو ده عيبه
======================
سوسو خلاص راحت عليها
البت سلمت الراية واعتزلت هنا

بس اكيد لو سوسو عرفت هاتنتكب حماقة علي راي يوسف ابن فاتيما

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

أم أحمد المصرية
=====================
عاوزين سم حونين مايعورش
بس بقولك ايه مافيش واحدة منهم عاوزة عريس الا ضرة
واهو يبقي سمنا في دقيقنا

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

نونو
================
ماهي الهبل كتير
واولهم البت سوسو الهابلة الأولي

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

كاميليا
=======================
لا مااحنا هانعملها اختبار كشف كذب قبل مانجوزها هو انا ينضحك عليا تاني

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

Foxology
==================
ده انا كنت هااخدمك
مالكش في السيء نصيب

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

شهد الكلمات
=================
ده كفاية عليها اني هابقي حماتها
هي كانت تطول
وبعدين ده انا هاشيلها في بوقي

نوره الخشن ــ آي و كفاية يقول...

لألألألألأ
زعلانة
عمله اعلانات ليه
وانا روحت فين
طب كنتي قوليلي
عارفة لو كنتي قولتيلي كنت رفضت على طول والله بدون تفكير
اصل انا ملفياش اي حاجة من المواصفات
انا لوحد ضايقني ممكن ارقعه بحاجة فدماغو بدون تردد

بس بجد بوست حلو اوي عجبني جداً واسفه عشان اتأخرت بالرد

shaimaa samir يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههه

بضحكينى بطريقة قوية
ربنا يكرمك

ayman badr يقول...

ربنا يكون فى عونك دى هتطلع عليكى القديم والجديد وتوريكى النجوم فى عز الظهر
يا ستى موتيها وخلاص او اقولك فاتيما مستعدة
يللا يا فاتيما ورينا همتك أنتى وسوس
تحياتى

سبهللة عالاخر يقول...

انا بج دمش عارفة انتى بتجيبى الافكار اللوزعية بتاعتك دى منين
انتى تروحى تشوفيلك منتج ينتج لك البوستات دى حلقات منفصلة متصلة
بتكلم بجد والله
انت مخك جبار فى الافكار الكوميدية

دعاء مواجهات يقول...

اشوفك على خير

سلااام

لا اله الا الله

رامى اشرف يقول...

لا جمدة بجد كلك اباع الله

momken يقول...

لاء....لاء لاء لاءء يا فيفى اول مره اعارضك

بقى يا ناقصه يوم ما تجيبى ضره لسوسو تجبيها سكنت هاند
تجيبى وحده كسر وفرز تانى ده كلام

مانتى عارف المذغوده الى اسمها سوسو روشه ونغشه وشايفه نفسها
وعامله تقولى ميرسى وهالو وشغاله فى الازرق وعامله تغرى فى ابنك وهو ماشى وراها ياكبدى ومش عارف يفلفص منها

يبقى لازم نجيب ضره سوبر بت تكون موزة وبطه مذيعه من النيل (تى فى)
وحده يكون عندها (ايميل ادرس) وبتعمل شات
وحده تكون معاها كورسات غرغره علشان تفرس البعيده الى حرقه دمك وجيبالك المرض ومعليه السكر عندك
ومعصيه ابنك عليكى

احنا كده عملنا الخطه
تنفيييييذ

تحياتى

سومه...مجنونه فى بلد عاقل يقول...

ليه ان شاء الله موراكيش سومه تقرقش الزلط ....انطلقى على بركه الله يا سحوره واللى يضايقك احنا ولا نعرفك ولا نعرفه هههههههه نداله نداله يعنى من وسع
تحياتى ليكى سومه_87

شفقة هانم واحسان بك يقول...

تروح تدور على عروسة لعبه....يخرب بيت عقلك دمك سكر

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

نوره الخشن ــ آي و كفاية
==========================
كدة تغيري رأيك وتخلي بيا
ده انا كنت هاكلك سمك مرة في السنة

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

shaimaa samir
=======================
ياعم ياعم علي الطريقة القوية اللي كلها حنية

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

ayman badr
====================
بلاش فاتيما احسن احنا مدينها مهدئات ومسكتينها بالعافية

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

سبهللة عالاخر
========================
اهي المدونة موجودة وتحت امر اي حد ليه شوق ينشرها او يعملها مسلسل
بس انا مش هاروح ادور علي حد
اللي عايزيني يجيني يجيني
انا ماباروحش لحد

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

دعاء مواجهات
===================
تروحي وترجعي بألف سلامة
ماتنسيش تدعيلنا بالهداية والصبر

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

رامى اشرف
==================
معانا الافكار النوفي

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

momken
================
موزة ايه ؟
احنا مس عاوزين واحدة تاكل عقل الواد
ماهياش ناقصة
احنا عاوزين واحدة نعمل فيها جميلة ونجوزها الواد ولما نحطها تنحط

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

سومه...مجنونه فى بلد عاقل ...
=================================
أموت انا في الندالة واصحابها

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

شفقة هانم واحسان بك
==========================
وهي العروسة اللعبة هاتقعد علي الطشت تاخد هدومي فومين ؟

الجدة فصيحة يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ياسلام
هذه ليست عروسة
ولا ضرة حتى

دي خليط من كزا حاجة في بعض
يعني الأسهل روحي للنجار يفصلهالك
لالالالالالالالالالالالالا

الحداد أفضل عشان تستحمل


تحياتي

ذربونة هانم يقول...

المفقوعه مرارتها
يااااااااه
ياخسارة
اهى البنت دى سبقتنا
ده انا عندى اورطة بنات كانت عينيهم هتطلع على الاعلان ده
بس يلا الدنيا حظوظ

Dr- Hema يقول...

هيا فين والشنطة قبلها :)

د/هيما

بنت مصريه يقول...

ههههههههههههههههه
جرا ايه يا سوسو هى فيفى عرفت عنوان المدونه بتاعتك
وعامله فيها اعلان لضرتك يا وهوى
سلاحك هيستخدم ضدك يا سوسو
الكوره ف ملعب قيفى يا حبيبتى

bar2ash يقول...

السلام عليكم

انتي عارفه طول البوست مبطلتش ضحك

جميل اوي بس عارفه

(. ده أنتي هاتعيشي في ريحي)
الجمله دي سمعتهاش من سة 30
هههههههههه

ربنا يقويكي علي حماتك وعلي فكره انا عندي عروسه ينطبق عليها المواصفات

تحياتي

CAIROCOMPUTER يقول...

يها المواطنون نذيع عليكم بعد قليل خبرا هاما
مارشات عسكريه مارشات عسكريه مارشات عسكريه
كمان مارشات عسكريه
كفايه كده
ايها المواطنون جاءنا البيان الهام التالى
اذاعت كافة وكالات الأنباء الفضائيه والأرضيه وما تحت الأرض ايضا ان السيد عبده الرايق مرشح للفوز بجائزه تقدر بربع مليون يورو ....متتخدوش اوى كده لأن من شروط الجائزه ان يجيب على سؤال بمدونتنا التى تحوى هى وموقعنا كافة التفاصيل والكل مدعو للأشتراك والفوز باحدى جوائزنا الثيمه
ونرجوا ان تستمعوا الى حلقة برنامجنا الأذاعى الذى به ايضا معلومات مثيره فى هذا الموضوع يوم الأحد 29-6 حيث نكشف كافة الأسرار وراء هذا الموضوع والبرنامج يذاع التاسعه وعشر دقائق صباحا على اذاعة مصر الرئيسيه كما يمكن الأستماع اليه من داخل موقعنا على النت اسرة برنامج انت تسال والكمبيوتر يجيب
والعنواين
المدونه ثم الموقع كالتالى
http://netonradio.blogspot.com

7:52

semsema يقول...

لولا اننا زملة كنت اقولك انا فى الخدمة
اعرف عرايس بالهبل وايه بنات زى القمر
بينى وبينك واحد بالمواصفات دى كل البنات تتمناه
كفاية مامته اللى تتحط على الجرح يطيب
وانتى عارفة ان مفيش جواز اليومين دول

ههههههه
تحياتى
انا هاروح استخبى بقى

امواج يقول...

ههههههههههههههههههههههههههه

انا بقى عوزه واحده مفتريه وقويه وتطلع عين حماتى لان الطيبين مبينفعوش فى الزمن ده

funckydoctor يقول...

مممم
أكيد فيه بالمواصفت ده فى الباطنية اسألينى أنا :D

مهيج الجماهير يقول...

هههههههههههههههههههه
البنت الغلبانة مقدرتش تستحملها الشوية بتوع المعاينة
و فيصت
الله يكون فى عونك بقى
ههههههههههههههههههه

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

الجدة فصيحة
==================
انا عاوزالي واحدة مخصوص لاتقولي آكل ولا ألبس .. ترضي بقليلها ولا تقولش بم وياحبذا لو تكون مقصوفة من شجرة ووحدانية

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

ذربونة هانم
===================
ولا يهمك العرسان اللقطة ذي ابني علي قفا من يشيل بس النفس اللي تعوز

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

Dr- Hema
==================
شكلك كدة طمعان في الشنطة
لا هي الأول والشنطة تبقي تحصلها علي البيت

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

بنت مصريه
=================
سوسو دي عمرها ماتعرف تخبي حاجة عني
واهو السلاح بقي معايا وهانتقم
هاع هاع هاع

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

bar2ash
====================
سيب ربع جنيه علي باب المدونة وانت خارج .. هو الضحك ده مش بيستهلك هوا والهوي هوانا

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

CAIROCOMPUTER
========================
مادام فيها سؤال يبقي ربنا يعوض عليك ياعبدوا في اليوروهات
اصل ثقافة اخينا عبدو لا تتعدي كيف تصنع شانتوتش فول وطعمية في البيت

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

ssemsema
=================
انا ابني لقطة ماتتفاتش .. اومال سوسو ماسكة فيه بايديها وسنانها ليه
ده علي رايك كفاية امه اللي تتحط علي المية تولع

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

امواج
==================
انا عندي طلبك بس ماتنفعنيش
المفتريين كتير

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

funckydoctor
=====================
يشمعني الباطنية
يعني جواز مالباطن
لا احنا جوازنا رسمي بس بشروط قبل الجواز

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

مهيج الجماهير
=====================
مالهاش في الطيب نصيب
ماعندكش واحدة غيرها بس تكون بتتحمل

فارس بلا جواد يقول...

ههههههههههههههههههههههههه
حلوه قوى بجد
بوست جميل
تحياتى

المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا يقول...

فارس بلا جواد
==================
ميرسي علي زوقك يافارس

Dr.Mohammed Gohary يقول...

ههههههههههههههههههههه

دامدة

عرووووسة موووز

بس ايه حوار الضالة المنشودة دي
دا القرآن بيقول
ولا الضالين

تقومي تقولي لضرة مراة ابنه انتي الضالة وكماااااان المنشودة

دا ايه ده
ههههههههههههههههههههههههههههه



سيبك انتي
كالعادة موضوع هايل يا فيفي يا جميلة

لك تحيتي

koukawy يقول...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تفتكري ان فيه فعلا حماه تبقي عايزه تجوز ابنها علي مراته؟؟؟؟؟؟؟؟

arabcooL يقول...

This is such a nice addition thanks!!!
عرب كول
شات صوتي شات
شات مغربي
دردشه صوتيه
شات صوتي
إنحراف كام
شات عرب كول
صوتي شات كول
دردشه صوتيه
سعودي كول
شات صوتي
شات صوتي
شات عربي
شات بنات كول
شات صوتي
دردشه صوتيه عربيه